Магазин подарунків GIFT2U 'угода'

Роблячи замовлення в інтернет-магазині подарунків GIFT2U.COM.UA, Ви погоджуєтесь зі всіма умовами, наведеними нижче. Фактом підтвердження згоди є натискання кнопки «Оформити замовлення» на сторінці оформлення замовлення. Так само при натисканні кнопки 'Купити', якщо використовується спосіб 'Швидке замовлення' на сторінці товару. У разі оформлення замовлення по телефону або за допомогою інших форм зв'язку, підтвердженням на згоду даних умов може вважатися оплата вартості або частини вартості замовлення клієнтом.

 

1. Доставка

 

Для доставки замовлень по Україні ми користуємося послугами компанії Нова Пошта. Ми не розраховуємо вартість доставки до вашого складу або домашньої адреси і не просимо оплатити доставку відразу. Оплата замовлення відбувається при отриманні посилки за тарифами компанії, з якими ви можете ознайомитися на її сайті. Усю вартість доставки оплачує клієнт.

 

2. Оплата

 

Для всіх замовлень, зроблених в нашому магазині, дійсні наступні способи оплати:

  • Оплата на карту Приват Банку – цей спосіб можна вибрати і в корзині при оформленні замовлення, і при уточненні у менеджера. Звертаємо вашу увагу, що при оплаті через сайт, ви заплатите 2% банківських зборів. Що б уникнути цього, уточніть у менеджера номер карти, і оплатіть ваше замовлення через Приват24 або термінал Приват Банку;
  • Оплата при отриманні на складі Нової Пошти. Всі витрати по доставці замовлень оплачуються покупцем. Так само слід пам'ятати, що сплатити треба не тільки доставку подарунка до вашого складу, але так само відправку післяплати назад. Якщо клієнт бажає трохи заощадити і не платити за доставку грошових коштів, ми пропонуємо сплатити всю суму на карту Приват Банку;
  • При доставці Вашого замовлення кур'єром по Києву, можлива оплата готівкою.

 

Звертаємо Вашу увагу, що при оплаті на банківську карту, час зарахування коштів може варіюватися від 1 хвилини до декількох годин. У деяких випадках менеджер магазину може попросити надіслати рахунок з терміналу або програми Приват 24, для підтвердження оплати.

 

 

3. Завдаток

 

У зв'язку зі специфікою нашого магазину, від клієнта у деяких випадках може знадобитися завдаток. Якщо клієнт погоджується на виплату завдатку, він тим самим погоджується на всі умови пов'язані з поняттям «задатку», зазначені у статті 570 Цивільного Кодексу України.

 

 

4. Обмін та повернення товарів

 

Повернення або обмін товару належної якості.

 

У цьому випадку ми керуємося статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

 

Обмін товару проводиться в наступних випадках:

  • Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться в неповній комплектації;
  • Порушення правил експлуатації, недбале використання;
  • Самостійний ремонт;
  • Впливу хімічно активних речовин;
  • Порушення правил прання та хімчистки;
  • З моменту покупки пройшло більше 14 днів.

 

Звертаємо вашу увагу, що згідно з цією статтею наступні групи товари не підлягають обміну або поверненню:

  • Продовольчі товари;
  • Перо-пухові вироби;
  • Дитячі іграшки м'які;
  • Тканини;
  • Білизна натільна;
  • Білизна постільна;
  • Товари для новонароджених;
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;

 

Так само обміну та поверненню не підлягають товари:

  • виготовлені за індивідуальним замовленням, розмірами, дизайном, і має індивідуальне поєднання матеріалів;
  • модифіковані за бажанням клієнта;
  • зі спеціальними написами, нанесеними за бажанням клієнта.

 

Товари не включені до переліку, якщо вони відповідають всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вид, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо) підлягають обміну або поверненню з боку магазину.

 

При поверненні товару компенсується повна вартість товару за вирахуванням комісій платіжних систем та/або служб доставки, пересилання здійснюється за рахунок покупця (крім випадків помилкової відправлення або наявності шлюбу).

 

 

5. Конфіденційність і захист персональних даних

 

При оформленні замовлення від клієнта може знадобитися надати наступні персональні дані:

  • Ім'я та прізвище;
  • Адреса проживання чи місця роботи;
  • Номер найближчого відділення складу транспортної компанії;
  • Адреса електронної пошти;
  • Контактний номер телефону.

 

Персрегіональні дані клієнтів можуть передаватися у разі:

  • третім особам для виконання зобов'язань перед клієнтом, і тільки в обсязі, необхідному для виконання своїх зобов'язань;
  • операторам мобільного зв'язку (тільки номери мобільних телефонів) для відправки смс з інформування клієнтів про статус замовлення;
  • служб доставки (прізвище, ім'я, номер мобільного телефону, адресу для доставки товару;
  • банкам і фінансовим установам (прізвище, ім'я, по батькові, платіжні реквізити, номер мобільного телефону, адресу електронної пошти) для оплати і повернення товару і повернення передоплати за товар.